مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-09ورزشي

احیای تالاب انزلی دغدغه ملی است


رییس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه احیای تالاب انزلی یکی از طرح های ملی دولت سیزدهم است، گفت: دولت سیزدهم برای احیای تالاب انزلی حتی از توان بین المللی هم استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلاجقه عصر پنج شنبه در آیین بهره برداری از 3 سالن ورزشی در صومعه سرا، اظهار کرد: مردم بهترین پشتوانه انقلاب و رهبری هستند و باید حضور در تمامی صحنه های حساس ثابت کردند که پای این نظام ایستادند.

وی با بیان اینکه مسئولان قبای خدمت به تن کردند، افزود: در این نظام مسئولیت با خدمت صادقانه به مردم معنا پیدا می کند.

رییس سازمان محیط زیست و معاون رییس جمهور، جوانان را سرمایه های عظیم و ارزشمند کشور برشمرد و بیان کرد: جوانان تضمین کننده انقلاب اسلامی هستند و آینده این کشور و نظام به حرکت و تصمیم آنها گره خورده است.

سلاجقه با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی انقلاب تأمین رفاه اجتماعی است، گفت: دولت سیزدهم گام های خوبی در راستای تأمین امنیت اقتصاد کشور برداشته و البته راه سخت و دشواری در این مسیر برای نیل به ایده آل ها دارد.

وی اقدامات دولت سیزدهم را در بخش های مختلف تحول آفرین برشمرد و افزود: تحکیم ارتباط با همسایگان، استفاده از ظرفیت و توان داخلی و بومی سازی اقتصاد و صنعت بخشی از گام های اساسی دولت سیزدهم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تالاب انزلی دغدغه ملی است

احیای تالاب انزلی دغدغه ملی است