مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-09سياسي

الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی مردم است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ارائه تسهیلات توسط بسیج سازندگی با دو رویکرد آموزش و توانمند سازی انجام می شود و الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه شکوه هجرت ویژه دستاوردهای صندوق های قرض الحسنه بسیج و گروه های جهادی استان در مصلی اراک اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های بسیج تحقق اقتصاد مقاومتی است و بسیج تلاش می کند زمینه و بسترهای لازم برای حضور و نقش آفرینی مردم را فراهم سازد و مردمی سازی اقتصاد مهمترین رویکرد بسیج در فعالیت ها است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: ایجاد صندوق های قرض الحسنه مردم پایه بسیج از فعالیت های مهم در راستای ایجاد اشتغال و رونق فعالیت های مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است و تاکنون بیش از 750 صندوق در سطح استان مرکزی راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: ارایه تسهیلات توسط بسیج سازندگی با دو رویکرد آموزش و توانمند سازی انجام می شود و الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی مردم است.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: نمایشگاه فعالیت های اقتصاد مقاومتی و گروه های جهادی استان مرکزی از امروز تا 29 بهمن ماه در مصلی بیت المقدس اراک برای بازدید عموم مردم و مسئولین دایر شده و همه می توانند ضمن بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی مردم است

الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی مردم است