مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-09اقتصادي

تقسیط بدهی های 810 واحد صنعتی در زنجان


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان از تقسیط بدهی های شرکت های صنعتی خبر داد و گفت تا آبان سال جاری بدهی های 810 واحد صنعتی تقسیط شده و 77 میلیارد تومان هم تسهیلات قرض الحسنه به آنها پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمود عزیزخانی در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح عملکرد سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: تامین اجتماعی در استان زنجان حدود 52 درصد جمعیت را پوشش داده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان به فعالیت هفت شعبه تامین اجتماعی و چهار کارگزاری در سطح استان اشاره و تصریح کرد: تامین اجتماعی زنجان یک شعبه اقماری فعال هم دارد.

وی به آغاز فعالیت سامانه من در راستای کاهش مراجعات مردمی و ارائه خدمات غیر حضوری به جامعه هدف این سازمان اشاره کرد و گفت: از مجموع 42 خدمتی که قابلیت ارائه غیر حضوری دارند، 12 خدمت در حال حاضر به صورت غیر حضوری ارائه می شود.

عزیزخانی از افزایش 3.

5 درصدی مستمری بگیران تامین اجتماعی استان در سال جاری خبر داد و افزود: جای تاسف دارد که باید بگویم که تعداد دریافت کنندگان بیمه بیکاری هم با توجه به افزایش هزینه های اداره واحدهای اقتصادی در آغاز سال جاری افزایش 4 درصدی را نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیط بدهی های 810 واحد صنعتی در زنجان

تقسیط بدهی های 810 واحد صنعتی در زنجان