مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-09سياسي

ایران ظلم جهانی را هرگز فراموش نمی کند


مشاور فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران ممکن است این همه ظلم جهانی را ببخشد اما هرگز فراموش نمی کند، افزود: نسل های بعدی و آیندگان باید حق خود را از آن ها بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار غلامحسین چیت فروش امروز در یادواره شهدای خلبان ارتش در گلزار شهدای رشت با اشاره به اینکه ملتی که به تاریخ خود آگاه نیست نمی تواند در مورد جامعه امروز حرفی برای گفتن داشته باشد، اظهار کرد: در عرصه جنگ شناختی باید زمان شناس باشیم و نیاز جامعه و زمان را بدانیم و شناخت کافی از گذشته و تاریخ خود داشته باشیم.

  وی با تاکید به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید خاطرات و مستندات تاریخی در سال 57 مطالعه شود، در آن زمان جلسه مهم و سرنوشت ساز در صبح 22 بهمن با حضور 27 نفر از سران ارتش شکل گرفت و با مدیریت ارتشبد قره باغی، با تعهد این سران به جمهوری اسلامی باعث شد که عصر 22 بهمن پیروزی جمهوری اسلامی از رادیوها پخش شود.

  مشاور فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد آزادی بیان و دموکراسی در غرب بیان کرد: آن هایی که شعار آزادی بیان و دموکراسی و صلح شان گوش جهان را پر کرده، در زمان جنگ بین 2 کشور ایران و عراق، کارخانه تولید سلاح شیمیایی راه اندازی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ظلم جهانی را هرگز فراموش نمی کند

ایران ظلم جهانی را هرگز فراموش نمی کند