مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-09اجتماعي

فعالیت 112 نفر در مراکز مثبت زندگی اردبیل


112 نفر در مراکز مثبت زندگی اردبیل برای رفع مشکلات افراد آسیب دیده و در معرض آسیب در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد رضایی در آیین تجلیل از مددکاران نمونه در اداره کل بهزیستی اردبیل اظهار کرد: 112 نفر در مراکز مثبت زندگی اردبیل برای رفع مشکلات افراد آسیب دیده و در معرض آسیب در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه هر مددکار 150 پرونده دارد، گفت: این مددکاران در هر 6 ماه علاوه بر بازدیدهای مستمر از محل زندگی، مشاوره، برنامه ریزی، هدف گذاری، مداخله، راهکارهای پیشنهادی به جامعه هدف برای رفع مشکلاتشان ارائه می دهند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به فعالیت 43 مرکز مثبت زندگی در مناطق محروم افزود: محله محور بودن و استقرار در محل سکونت مددجویان از مزایای مراکز مثبت زندگی است که لازم است مددکاران از خدمات درون و برون سازمانی آگاهی های لازم را داشته باشند.

رضایی افزود: بیش از 16 هزار و 127 پرونده مستمری بگیر تحت پوشش بهزیستی به مراکز مثبت زندگی واگذار شده است و این مراکز، با اعتبارات دولتی و کمک های خیران برای بهبود کیفیت زندگی جامعه هدف فعالیت می کنند.

وی گفت: مددکاران از آغاز تأسیس مراکز مثبت زندگی در استان، 50 هزار و 29 بار از منازل افراد تحت پوشش بازدید کرده اند و حرفه مددکاری در سازمان بهزیستی نقش کلیدی و محوری دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 112 نفر در مراکز مثبت زندگی اردبیل

فعالیت 112 نفر در مراکز مثبت زندگی اردبیل