مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-09سياسي

خاستگاه انقلاب اسلامی آماده خلق حماسه ای دیگر در یوم الله 22 بهمن


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم مسیر برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در این شهر را از میدان جانبازان تا میدان آستانه اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مردم انقلابی و ولایتمدار قم این روزها خود را آماده خلق حماسه ای دیگر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران آمده می کنند و برای حضور در جشن بزرگ 22 بهمن ماه لحظه شماری می کنند.

از ابتدای حوادث ماه های گذشته و در جریان اغتشاشات و ناامنی های اخیر، مردم انقلابی قم بارها و بارها با برپایی تجمع های اعتراضی و برگزاری راهپیمایی هایی در محکومیت اقدامات ساختارشکنانه اغتشاشگران و همچنین در تشییع دو شهید مدافع امنیت قم، شهیدان زاهدلویی و مختارزاده نشان دادند که در عرصه دفاع از آرمان های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب همچنان وفادارانه در میدان حضور دارند و به خائنان داخلی و دشمنان قسم خورده خارجی که در رأس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی قرار دارند، اجازه تعرض به کیان کشور نمی دهند.

در دهه فجر امسال مراسمات بسیاری در سطح شهر قم برگزار شد که آغاز این برنامه ها در 12 بهمن ماه سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی در بیت تاریخی امام خمینی (ره) و گلباران آن از سوی اقشار مختلف مردم قم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاستگاه انقلاب اسلامی آماده خلق حماسه ای دیگر در یوم الله 22 بهمن

خاستگاه انقلاب اسلامی آماده خلق حماسه ای دیگر در یوم الله 22 بهمن