مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-09اقتصادي

ساخت و نصب دستگاههای آشکارساز گمرک توسط شرکتهای دانش بنیان ایرانی


رییس کل گمرک جمهوری اسلامی در مراسم رونمایی از چهار دستگاه آشکارساز گمرک گفت: این دستگاه های گمرکی توسط شرکت های دانش بنیان داخلی ساخته شده و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد رضوانی فر امروز در مراسم بهره برداری چهار دستگاه آشکارساز گمرکی که به صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، گفت: این چهار دستگاه شامل دو دستگاه آشکارساز در گمرک دوغارون خراسان رضوی هم مرز با افغانستان، یک دستگاه در گمرک ماهیرود خراسان جنوبی هم مرز با افغانستان و یک دستگاه در گمرک مرزی نوردوز در آذربایجان غربی هم مرز با ارمنستان راه اندازی شد که برای این منظور بیش از 3 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

وی گفت: دستگاه های آشکارساز گمرک به تسریع و تصریح تجارت خارجی و کاهش تشریفات گمرکی کمک می کند و مبارزه جدی تر با قاچاق و کنترل فنی مرزها آسانتر می شود.

رییس کل گمرک گفت: سال آینده قرار است 50 دستگاه ایکس ری (آشکارساز گمرک) به دستور رییس جمهور و با مصوبه شورای عالی امنیت ملی و با همکاری گمرک در گمرکات کشور به کار گرفته شود.

رضوانی فر با بیان اینکه کل دستگاه های آشکارساز گمرک توسط شرکت های دانش بنیان داخلی با ظرفیت فنی نیروهای مسلح درست شده است، گفت: از سال 89


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و نصب دستگاههای آشکارساز گمرک توسط شرکتهای دانش بنیان ایرانی

ساخت و نصب دستگاههای آشکارساز گمرک توسط شرکتهای دانش بنیان ایرانی