مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-09اقتصادي

بهره برداری ناوگان حمل فرآورده های نفتی خراسان جنوبی


ناوگان حمل فرآورده های نفتی سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با حجم سرمایه گذاری 20 میلیارد تومان وارد فاز بهره برداری شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بیرجند؛ علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه سازمان همیاری ها چون از بخش های غیر دولتی خدمات رسان به مردم است برای توسعه خدمات شهری باید تقویت شود، گفت: این سازمان به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی برای توسعه خدمات شهری و عمومی در استان ضروری است.

وی با بیان اینکه مهمترین و جدی ترین و سرخط خدمت رسانی به مردم در حوزه خدماتی، شهرداری ها می باشند، گفت: بهترین مجرا برای ارائه خدمات اجتماعی شهری به مردم در استان توانمندسازی شهرداری ها است.

معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به اینکه فرصت بالندگی و ارائه خدمات بیشتر به مردم را باید فراهم کرد، گفت: شهرداری های استان از نظر درآمدهای پایدار قوی نیستند و اگر شهرداری ها توانمند نباشند امکان ایجاد درآمد پایدار و ارائه خدمات بهتر به مردم کمتر می شود.

عباس زاده با بیان اینکه تقویت سازمان همیاری، کمک به توانمند سازی شهرداری هاست، گفت: به سازمان همیاری شهرداری ها باید به عنوان مجموعه فرادستی نگاه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری ناوگان حمل فرآورده های نفتی خراسان جنوبی

بهره برداری ناوگان حمل فرآورده های نفتی خراسان جنوبی