مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-09سياسي

بهره برداری از 1205 واحد طرح ملی مسکن در خراسان رضوی


همزمان با دهه فجر 1205 واحد طرح ملی مسکن در خراسان رضوی توسط وزیر راه و شهرسازی به بهربرداری رسید که 1005 واحد مسکونی مربوط به شهر جدید گلبهار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهره برداری از چهار هزار و 586 واحد مسکونی همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی مراسمی با حضور مهرداد بذرپاش در شهرستان گلبهار خراسان رضوی آغاز شد.

از این تعداد هزار و 205 واحد در گلبهار، هزار و 741 واحد در کرمانشاه، 120 واحد در شاهرود، 100 واحد در استان گلستان، هزار و 420 واحد در استان خوزستان قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم اظهار کرد: دولت تعهدات زیادی بردوش دارد که یکی از آنها ساخت واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر است که گاه بیش از 16 سال عقب افتادگی داشته است و حتی در تهران تعدادی از مردم 16 سال در نوبت ثبت نام بوده اند و توانستیم همین هفته هفت هزار واحد از مسکن مهر را در تهران به بهره برداری برسانیم.

مهرداد بذرپاش بیان کرد: در همین مدت قیمت زمین چند برابر شده است اما دولت همه تکالیف دولتهای قبلی را پذیرفته و وظیفه خود می داند که آنها را به بهره برداری برساند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت حرکت بزرگی را آغاز کرده است و باید این دولت را تشویق کرد چون همه می دانیم که در شرایط دشوار تحریم ها که تأمین زمین و منابع و پاسخگویی به مردم کار بسیار سختی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1205 واحد طرح ملی مسکن در خراسان رضوی

بهره برداری از 1205 واحد طرح ملی مسکن در خراسان رضوی