مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-09سياسي

آبرسانی به 72 روستای محروم کرمانشاه؛ برگی دیگر از خدمات بی بدیل نظام


به برکت انقلاب اسلامی شاهد، امروز آب شرب سالم و پایدار به طور همزمان در رگ های 72 روستای محروم استان کرمانشاه جریان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، طی مراسمی که امروز  به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، آب شرب سالم و پایدار به طور همزمان در رگ های 72 روستای محروم استان کرمانشاه جریان یافت.

در این مراسم که با حضور مسئولین لشگری و کشوری و جمعی از روستاییان در روستای علی گرزان سفلی شهرستان صحنه برگزار شد، 14 هزار نفر جمعیت 72 روستای محروم 8 شهرستان استان کرمانشاه پس از سال ها از نعمت آب شرب سالم برخوردارشدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به افتتاح 20 پروژه و بهره مندی 3 هزار و 470 خانوار از نعمت آب شرب سالم و پایدار به مناسبت دهه مبارک فجر  با اشاره به اینکه این پروژه ها در 8 شهرستان کرمانشاه، اسلام آبادغرب، صحنه، پاوه، سنقر، دالاهو، کنگاور و گیلان غرب اجرا شده اند، افزود: 28 روستای شهرستان کرمانشاه، 14 روستای شهرستان اسلام آبادغرب، 14 روستای شهرستان صحنه، 2 روستای پاوه، 2 روستای شهرستان سنقروکلیایی، 2 روستای دالاهو، 7 روستای کنگاور و 4 روستای گیلانغرب با اجرای این پروژه ها به شبکه آب پایدار می پیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 72 روستای محروم کرمانشاه؛ برگی دیگر از خدمات بی بدیل نظام

آبرسانی به 72 روستای محروم کرمانشاه؛ برگی دیگر از خدمات بی بدیل نظام