مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-09فرهنگي

آهنگساز هندی پس از تماشای کدام فیلم ایرانی گریست؟


آهنگساز هندی و دستیار آی آر رحمان گفت: به شدت طرفدار سینمای ایران هستم و شانس خوب من این بود که در اولین همکاری با ایران در فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی تحت سرپرستی« آی آر رحمان» حضور داشته باشم.

- آهنگساز هندی و دستیار آی آر رحمان گفت: به شدت طرفدار سینمای ایران هستم و شانس خوب من این بود که در اولین همکاری با ایران در فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی تحت سرپرستی آی آر رحمان حضور داشته باشم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دلشاد شبیر شیخ ادامه داد: باعث افتخار من است که در این فیلم بسیار خوب همکاری داشتم و بعد از آن در فیلم دیگری از آقای مجیدی به نام آن سوی ابرها نیز کار کردم و بعد از آن در فیلم سلام بمبیی به عنوان آهنگساز همکاری داشتم.

وی با بیان اینکه باعث افتخارش است که در سینمای ایران کار کرده است، افزود: همکاری با فیلمسازان ایرانی برای من تجربه متفاوتی است زیرا سینمای ایران بسیار خالص و زلال است.

اولین فیلمی که از سینمای ایران دیدم بچه های آسمان ساخته مجید مجیدی است یادم می آید زمانیکه این فیلم را دیدم گریستم و بعد از آن شروع به دیدن فیلم های ایرانی دیگری کردم و درحال حاضر برای فیلم های ایرانی نیز موسیقی می سازم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهنگساز هندی پس از تماشای کدام فیلم ایرانی گریست؟

آهنگساز هندی پس از تماشای کدام فیلم ایرانی گریست؟