مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-09سياسي

انعقاد قرارداد پروژه تولید کاغذ از سنگ با ایمیدرو


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه تولید کاغذ از سنگ اقدامات عمرانی تمام شده و قرارداد آن با ایمیدرو منعقد و قرار است فرایند جذب نیرو از طریق دانشگاه شریف انجام شود.

- محمد خدابخشی در دیدار استاندار لرستان با امام جمعه شهرستان الیگودرز که امروز 20 بهمن ماه صورت گرفت با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، اظهار کرد: یک بخشی از 33 پروژه که در مصوبات آمده، در رابطه با گازرسانی، در تکمیل گازرسانی به شول آباد پیمانکار آن انتخاب شده است و با قدرت در حال انجام کار است.

وی تصریح کرد: گازرسانی به منطقه زلقی به سمت شهر بزنوید یکی دیگر از مصوبات بوده که دو پیمانکار برای در نظر گرفته شده و در حال اجرا است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجموع 300 میلیارد تومان پروژه گازرسانی که در حال اجرا بوده، 150 میلیارد تومان مربوط به شهرستان الیگودرز است و هفته گذشته نیز گازرسانی به 16 روستای دیگر شهرستان مصوب شد.

خدابخشی در خصوص شبکه آبرسانی، ادامه داد: پروژه آبرسانی روستاهای زیان دیده و زیان ندیده از قمرود که 99 روستا بوده در حال اجرا و جزو فعال ترین پروژه آبفا بوده که قرارگاه امام حسن (ع) و بسیج سازندگان مجری آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد پروژه تولید کاغذ از سنگ با ایمیدرو

انعقاد قرارداد پروژه تولید کاغذ از سنگ با ایمیدرو