مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-09اجتماعي

اعزام اساتید دانشگاه پیام نور ایلام به اردوی زیارتی راهیان نور


رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: 41 نفر از اساتید دانشگاه پیام نور با حضور در اردوی راهیان نور و پیشرفت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور سفر کردند.

- فرزاد اسفندیاری رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 41 نفر از اساتید دانشگاه پیام نور با حضور در اردوی راهیان نور و پیشرفت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور سفر کردند.

وی افزود: این افراد، اعضای شرکت کننده در ضیافت اندیشه استادان دانشگاه هستند که در مدت حضور در جنوب کشور از آثار به جامانده یادمان های محورهای عملیاتی دوران دفاع مقدس و از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید می کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت معرفت افزایی است، افزود: بازدید از مناطق عملیاتی و آثار دفاع مقدس، از بهترین روش های انتقال ارزش ها و آرمان های آن دوران سراسر حماسه بوده و هر فردی با دیدن و نزدیک شدن به این مناطق و یادواره ها، می تواند تا حدود زیادی با حجم اخلاص و ایثار رزمندگان اسلام و شهیدان گلگون کفن دفاع مقدس آشنا شود.

وی اضافه کرد: با توجه به تعامل نزدیک اساتید جوان دانشگاه با دانشجویان می توانند این یافته ها و آموخته ها را به نسلی که شاهد آن روزگار ایثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام اساتید دانشگاه پیام نور ایلام به اردوی زیارتی راهیان نور

اعزام اساتید دانشگاه پیام نور ایلام به اردوی زیارتی راهیان نور