مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-09سياسي

از شایعه تا واقعیت؛ ماجرای یک دروغ بزرگ + فیلم


بافت تاریخی شیراز یکی از ارزشمندترین ثروت های فرهنگی و تاریخی ایران اسلامی است که حفظ و ترمیم این بافت و بهره وری مناسب و موثر فرهنگی از آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، موضوع بافت تاریخی کلانشهر شیراز و پررنگ کردن شایعه تخریب، یکی از مهمترین سرخط های خبری_تحلیلی چند روز اخیر برخی رسانه های داخلی، سوژه داغ شایعه پراکنان خارج نشین و پربازدیدهای فضای مجازی بوده است.

موضوعی که علی رغم تکذیب متولیان امر شهرسازی و شهرداری و منطقه ویژه شهرداری در بافت تاریخی و حرم مطهر، باز هم با وایرال ویدیوهایی در فضاهای مختلف مجازی و رسانه ها واکنش هایی را در پی داشت.

دامنه واکنش ها تا جایی است که کارشناس و غیر کارشناس در این فضا ورود کرده و حتی پای کودکان را هم برای استشهاد و اظهار نظر به بافت تاریخی شیراز باز کرده است.

گزارش های منتشر شده در شرق و غرب بیش از آنکه اهمیت اصل موضوع یعنی توسعه شهرسازی در عین حفظ بافت تاریخی را دنبال کند و بر روند حفظ و ترمیم بافت تاریخی شیراز و گسترش فضاهای فرهنگی موثر تاکید داشته باشد، در مسیر بی اعتمادی نسبت به مسؤولان شهری و دروغ جلوه دادن تکذیبیه ها و زیر سؤال بردن طرح توسعه حرم که یکی از مهمترین سفارش های رهبر انقلاب (مدظله العالی) در سفر به شیراز است، می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت؛ ماجرای یک دروغ بزرگ + فیلم

از شایعه تا واقعیت؛ ماجرای یک دروغ بزرگ + فیلم