مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-09فرهنگي

با فیلم های مجیدی گریه کردم/ تجربه همکاری با کارگردان های ایرانی


دلشاد شبیر آهنگساز هندی و دستیار آی آر رحمان هنرمند مطرح موسیقی کشور هنر در بازدید از موزه ملی سینما از دستاوردهای مثبت همکاری با فیلمسازان ایرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از موزه سینما، دلشاد شبیر شیخ آهنگساز هندی و دستیار آی آر رحمان گفت: به شدت طرفدار سینمای ایران هستم و شانس خوب من این بود که در اولین همکاری با ایران در فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی تحت سرپرستی آی آر رحمان حضور داشته باشم و باعث افتخار من است که در این فیلم بسیار خوب همکاری داشتم و بعد از آن در فیلم دیگری از آقای مجیدی به نام آن سوی ابرها نیز کار کردم و بعد از آن در فیلم سلام بمبیی به عنوان آهنگساز همکاری داشتم.

وی با بیان اینکه باعث افتخارش است که در سینمای ایران کار کرده است، افزود: همکاری با فیلمسازان ایرانی برای من تجربه متفاوتی است زیرا سینمای ایران بسیار خالص و زلال است.

اولین فیلمی که از سینمای ایران دیدم بچه های آسمان ساخته مجید مجیدی است یادم می آید زمانیکه این فیلم را دیدم گریستم و بعد از آن شروع به دیدن فیلم های ایرانی دیگری کردم و درحال حاضر برای فیلم های ایرانی نیز موسیقی می سازم.

دلشاد شبیر شیخ یادآور شد: برای حضوردر ورک شاپ آقای آی آر رحمان به ایران و جشنواره فیلم فجر دعوت شدم و از اینکه این کلاس در یک باغ ایرانی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فیلم های مجیدی گریه کردم/ تجربه همکاری با کارگردان های ایرانی

با فیلم های مجیدی گریه کردم/ تجربه همکاری با کارگردان های ایرانی