مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 00:052023-02-08فرهنگي

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟


12 روز از افتتاح نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در موسسه فرهنگی هنری صبا می گذرد و بازدید از این نمایشگاه می تواند پیشنهادی برای علاقمندان به هنرهای تجسمی در روزهای پایانی هفته باشد.

- در کنار این رویداد فرهنگی هنری، نمایشگاه آینه در آینه 2 نیز دو روز است که در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شده است و در این رویداد شاهد عکس هایی از قربان خلیلی از تهران سال 57 خواهیم بود.

در کنار نمایشگاه جشنواره تجسمی فجر و افتتاح نمایشگاه آینه در آینه 2 ، گالری ها و فرهنگسراها نیز برنامه های خود را برای ارائه آثار تجسمی به علاقمندان هنر در سطح پایتخت ادامه خواهند داد.

در این گزارش ایسنا نگاهی به نمایشگاه های نگارخانه ها خواهیم داشت تا راهنمایی برای گالری گردی در روزهای پایانی هفته باشد.

ناتمامی ناتمامی نمایشگاه انفرادی از آثار علی اعتبار است که در گالری ثالث واقع در کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره 148 از تاریخ جمعه 7 بهمن تا سه شنبه 25 بهمن پابرجاست.

مشاهده و دریافت: روزنه نور مشاهده و دریافت عنوان مجموعه نمایشگاه سالانه گالری باوان است که فارغ از موضوع، نمایه ای از تفکر و خط سیر گالری و فرصتی جهت ایجاد گفتمان میان هنرمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟