مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:352023-02-08سياسي

ملت ایران عهد خود با شهدا را فراموش نمی کنند


یاد شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و امنیت فراموش شدنی نیست و ملت ایران هرگز عهد خود با شهدای نظام و انقلاب را از یاد نمی برند.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت: یاد شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و امنیت فراموش شدنی نیست و ملت ایران هرگز عهد خود با شهدای نظام و انقلاب را از یاد نمی برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آیه ای در قرآن کریم از دو گروه یاد می کند که دو هدف مشخص دارند؛ گروه اول افرادی هستند که در راه خدا پیکار می کنند و این ها از مؤمنان هستند، همچنین گروه دوم نیز کسانی هستند که در راه طاغوت می جنگند و این ها نیز از کافران و دشمنان هستند.

وی افزود: شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافع حرم و امنیت و غیره از افرادی هستند که یاد آنها فراموش شدنی نیست و از افرادی هستند که به فرمان امام راحل به جنگ با طاغوت رفتند و پیروز میدان شدند؛ همین انقلاب اسلامی نیز ثمره پیروزی شهداست.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه دشمن بزرگ بشریت شیطان است، خاطرنشان کرد: درست است که گذشت زمان می تواند شادی و غم را از یادها ببرد اما هرگز یاد و خاطره شهدا از ذهن انسان ها بیرون نخواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران عهد خود با شهدا را فراموش نمی کنند

ملت ایران عهد خود با شهدا را فراموش نمی کنند