مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:252023-02-08اقتصادي

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کاکرود رودسر


مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کاکرود اشکور با اعتبار سه میلیارد و 820 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا شهاب زاده بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کاکرود اشکور رحیم آباد رودسر اظهار کرد: این پروژه با اعتباری حدود سه میلیارد و 820 میلیون تومان با زیر بنای 475 متر مربع در دوطبقه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه دولت سیزدهم رفع محرومیت و تلاش برای بهبود وضعیت زندگی مردم در روستاها است، افزود: تمام اهتمام دولت بر این است که غبار محرومیت در روستاها زدوده و مشکلات به حداقل برسد.

شهاب زاده خروجی این اقدام را افزایش فضای تولید و ماندگاری مردم در روستا و کاهش مهاجرت به شهرها دانست، ادامه داد: توجه به مناطق کمتر برخوردار از توسعه را راهبرد مهم دولت عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد به تدریج شرایط برای بهتر شدن زندگی مردم فراهم شود.

فعالیت 3 مرکز خدمات جامع سلامت در اشکور رودسر محمد زمانی مدیر شبکه بهداشت و درمان رودسر نیز در ادامه این افتتاحیه گفت: این مرکز جامع سلامت جمعیت، 1548 نفر را تحت پوشش خود دارد.

وی نیروی انسانی شاغل در این مرکز را 13 نفر عنوان کرد و افزود: این مرکز از پزشک، ماما، مراقب سلامت، بهداشت محیط، بهورز و هفت خانه بهداشت تحت پوشش برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کاکرود رودسر

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کاکرود رودسر