مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 21:452023-02-08سياسي

پوشش واکسیناسیون دام ها در سطح کشور افزایش یافت


رییس سازمان دامپزشکی با اشاره به افزایش پوشش واکسیناسیون دام ها در سطح کشور گفت: تاکنون هفت میلیون دام واکسینه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد آقامیری در حاشیه رزمایش جهادی دامپزشکی در استان بوشهر اظهار داشت: این رزمایش با مشارکت بسیج سازندگی و مجموعه سپاه در استان بوشهر در حال اجرا است که برکات فراوانی خواهد داشت.

وی با اشاره به اجرای رزمایش دامپزشکی به صورت همزمان در هفت استان خاطرنشان کرد: بوشهر به عنوان بیست و دومین استانی است که این رزمایش را برگزار می کند.

رییس سازمان دامپزشکی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رفع مشکلات جامعه به صورت جهادی اضافه کرد: این رزمایش با ارائه خدمات رایگان و واکسیناسیون دام ها به همین منظور برگزار شده است.

وی یکی از اولویت های سازمان دامپزشکی را حفظ سرمایه های دامی از جمله دام عشایر عنوان کرد و ادامه داد: سطح واکسیناسیون دام ها در کشور 38 درصد افزایش یافته است.

آقامیری با اشاره به واکسینه شدن هفت میلیون رأس دام علیه شش بیماری به ویژه بیماری های مشترک دام و انسان افزود: رزمایش دامپزشکی با هدف پیشگیری، کنترل و مهار بیماری ها برگزار شده است.

وی از واکسیناسیون حدود 120 هزار دام در استان بوشهر خبر داد و گفت: 120 گروه جهادی در رزمایش دامپزشکی در استان بوشهر فعال شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش واکسیناسیون دام ها در سطح کشور افزایش یافت

پوشش واکسیناسیون دام ها در سطح کشور افزایش یافت