مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-08سياسي

دعوت رییس شورای اسلامی شهر قم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن


مردم همیشه از نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، این حمایت از انقلاب اسلامی را نشان خواهند داد و مردم قم نیز با حضور پرشور این حمایت را به نمایش خواهند گذاشت.

- ایسنا/قم رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم همیشه از نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، این حمایت از انقلاب اسلامی را نشان خواهند داد و مردم قم نیز با حضور پرشور این حمایت را به نمایش خواهند گذاشت.

حسین اسلامی امروز چهارشنبه 19 بهمن ماه در هفتاد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، عامل ظهور انقلاب اسلامی را نفی طاغوت دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با نفی طاغوت آغاز شد و استمرار انقلاب مهم تر از ظهور بوده و نشان دهنده استقامت در برابر دست درازی استکبار بوده که دشمن نتوانست ایران را شکست بدهد.

وی کشور ایران را شکست ناپذیر دانست و افزود: مردم همیشه از نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، این حمایت از انقلاب اسلامی را نشان خواهند داد و مردم قم نیز با حضور پرشور این حمایت را به نمایش خواهند گذاشت.

رییس شورای اسلامی شهر قم به یکی از موارد لزوم اصلاح تعرفه پرداخت و بیان کرد: عوارض باید از تمام مشاغل تجاری گرفته شود و نباید داشتن سقف یا نداشتن سقف باعث ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رییس شورای اسلامی شهر قم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت رییس شورای اسلامی شهر قم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن