مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 20:152023-02-08ورزشي

ضرورت حمایت از استعدادهای ورزشی/پیشکسوتان سرمایه های ورزش هستند


جهان پهلوان و اسطوره کشتی حمایت از استعدادهای ورزشی را ضروری خواند و گفت: خدمت به مردم و ورزش با گذشت زمان فراموش نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امامعلی حبیبی شامگاه چهارشنبه در دیدار معاون سیاسی استاندار و سرپرست ورزش و جوانان مازندران ضمن خیرمقدم به مهمانان به بیان خاطراتی در مورد افتخارات و قهرمانی متعدد ورزشی که در کشتی حاصل شد پرداخت و با بیان اینکه کار کردن در حوزه ورزش و جوانان در استان مازندران، افتخار است، افزود: خدمتگزاری به مردم و به ورزش و جوانان استان، یک اثر ماندگار است که با گذشت زمان هرگز فراموش نخواهد شد.

حبیبی در این دیدار از توجه معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان به ورزش مازندران و پیشکسوتان ورزشی قدردانی کرد و خواستار حمایت از استعدادهای جوان ورزشی شد.

پهلوان حبیبی در این نشست صمیمی درباره هر یک از مدال هایی که در مسابقات مختلف المپیک و جهانی و آسیایی برای کشورمان کسب، مطالب و خاطراتی را مطرح کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این دیدار، اظهار داشت: پیشکسوتان ورزش از سرمایه های جامعه ورزشی هستند و بر ما واجب است تا در همه حال کنار این عزیزان باشیم و قدردان چنین پیشکسوتانی باشیم که سال ها در عرصه ورزش کشور برای میهن عزیزمان افتخار آفرینی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از استعدادهای ورزشی/پیشکسوتان سرمایه های ورزش هستند

ضرورت حمایت از استعدادهای ورزشی/پیشکسوتان سرمایه های ورزش هستند