مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:562023-02-08اجتماعي

آماده باش هلال احمر گلستان در پی هشدار نارنجی هواشناسی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آماده باش 107 نیروی عملیاتی و امکانات و تجهیزات امدادی، در پی هشدار نارنجی هواشناسی این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم غریب آبادی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی و ورود سامانه ناپایدار جوی به گلستان شاهد بروز رعد و برق در نواحی کوهستانی و سردسیر ریزش برف، پدیده کولاک و برف، کاهش محسوس دمای هوا، مه غلیظ و وزش باد نسبتاً شدید گاهاً شدید در گلستان هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: 107 امدادگر و نجاتگر در 35 پایگاه امدادونجات و مرکز امدادی شامل 14 پایگاه امدادونجات بین شهری، یک ساحلی (دریایی)، یک کوهستان، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC) استان، یک تیم واکنش سریع مرکز استان، یک پایگاه امدادونجات هوایی، سه پست موقت و فصلی و یک مرکز نگهداری سگ های تجسس (آنست)، 12 کشیک اضطراری شعب تابعه در آماده باش کامل هستند.

وی اظهار کرد: در روستاها هماهنگی لازم با دهیاران و خانه های هلال استان به منظور اطلاع رسانی به مردم و در نظر گرفتن مساجد برای اسکان اضطراری حادثه دیدگان احتمالی انجام شده است.

غریب آبادی گفت: پایگاه های مسیرهای کوهستانی خوش ییلاق، چهارباغ و شاهکوه هم آمادگی لازم برای اسکان موقت در راه ماندگان داشته شارژ انبارهای ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش هلال احمر گلستان در پی هشدار نارنجی هواشناسی

آماده باش هلال احمر گلستان در پی هشدار نارنجی هواشناسی