مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:152023-02-08سياسي

دشمنان از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در هراس هستند


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان تاکید کرد: امروز دشمنان از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در هراس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر مراد خوش کنار امروز چهارشنبه در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در لرستان، به فعالیت های نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن سال 57 چه کرد و اظهار داشت: دشمنان با توطئه به دنبال تجزیه ایران اسلامی بودند که با حضور به موقع ارتشیان و با همراهی سپاه پاسداران این توسعه خنثی شد.

وی، به نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با داعش و عوامل تکفیری اشاره کرد و افزود: جمع کثیری از نیروهای هوایی و زمینی ارتش در جبهه مقاومت حضور داشتند و خیلی از فرزندان این آب و خاک در راه مبارزه به شهادت رسیدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان، به قدرت کشورمان در حوزه های مختلف پهپادی، موشکی و هسته ای اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی امروز یکی از ابر قدرت های منطقه است و دشمنان از این اقتدار نیروهای مسلح در هراس هستند.

امیر خوش کنار، به جنگ هشت ساله تحمیلی و جنگ ترکیبی دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: دشمن با همراهی 27 کشور دیگر در جهان تلاش کردند در اتفاقات اخیر و در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی به پایه های انقلاب اسلامی ضربه بزنند، اما نتوانستند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در هراس هستند

دشمنان از اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در هراس هستند