مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:552023-02-08سياسي

خدمات نظام تبیین شود/ لزوم حضور مسئولان در بین مردم


مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: امروز تبیین خدمات دولت که خدمات نظام است ضروری است و خللی در بیان دستاوردهای دولت نباید ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید حیدری بعد از ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان دیر، اظهار داشت: شهرستان دیر نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشته که اسناد زیادی در این زمینه وجود دارد و شهیدان احمد حیدری و سمنبر عالی پور از جمله این اسناد هستند و مردم این دیار همواره در صحنه نظام اسلامی بوده اند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: خورده حرکت های اخیر در سطح کشور متأثر از برنامه ریزی های هدفمند و گسترده ای بود که پیش تر از آن برنامه ریزی شده و فوت مهسا امینی بهانه ای برای این اغتشاشات بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در دهه پنجم عمر خود، انسجام حاکمیتی، تأثیرگذاری منطقه ای و قدرت یابی فرامنطقه ای پیدا کرده است.

حیدری گفت: دولت جمهوری اسلامی مانعی برای تحقق نظم نوین جهانی مدنظر دولت تروریست آمریکا است، به همین خاطر آمریکایی ها استراتژی مهار انقلاب اسلامی را در پیش گرفته اند.

وی عنوان کرد: دشمنان جنگ های زیادی علیه انقلاب اسلامی ترتیب داده اند که آخرین آن جنگ ترکیبی بود که راهبرد آمیخته ای از تمام استعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات نظام تبیین شود/ لزوم حضور مسئولان در بین مردم

خدمات نظام تبیین شود/ لزوم حضور مسئولان در بین مردم