مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:402023-02-08سياسي

اظهارات پناهیان علیه احمدی نژاد و روحانی درباره داعش


شما اصلاح طلب ها، نمی فهمید که در دهه فجر بیانیه علیه نظام می نویسید و درباره هست انقلاب اسلامی تشکیک می کنید، جریان اصلاحات خبیث برای رفراندوم علیه تغییر قانون اساسی فراخوان می دهد که می گوید اصل نظام و حاکمیت باید تغییر کند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رسا، احمد پناهیان، خطیب برجسته کشوری در یادواره شهید هاشمی که در مسجد امیرالمؤمنین قم برگزار شد با اشاره به همزمانی عملیات آزادسازی نبل و الزهرا با دهه فجر گفت: هنوز بسیاری از جوانان فلسفه نبرد با داعش و قصه شهدای ما را نمی دانند.

وی ادامه داد: مدافعان حرم باید یک به یک، مسجد به مسجد بروند تا با مردم درباره این موضوع سخن بگویند، نبل و الزهرا برای داعش بسیار اهمیت داشت و قصد داشت تمام آحاد شیعه منطقه را قتل عام کند؛ اما حدود 3 هزار نفر در این منطقه چهار سال در محاصره دوام آوردند.

حجت الاسلام پناهیان در بیان شیوه مقاومت مردم نبل و الزهرا توضیح داد: شب ها زنان با لباس مردان نگهبانی می دادند و چهار سال مقاومت کردند تا حیثیت شیعه حفظ شود، گاهی مردم این منطقه از گرسنگی به خوردن ریشه های علف های هرز روی می آوردند.

وی ادامه داد: اگر چهار شهرک نبل، الزهرا، فوعه و کفریا در اختیار داعش می افتاد، خداوند متعال حق داشت همه شیعیان جهان را به خاطر کم کاری درباره آن ها عقوبت کند؛ اما شخص رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات پناهیان علیه احمدی نژاد و روحانی درباره داعش

اظهارات پناهیان علیه احمدی نژاد و روحانی درباره داعش