مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-08سياسي

پیام عفو رهبری این است که ما سرِ ستیز با مخالفان نداریم


هیچ چیزی بهتر از اجرای عدالت این نظام را حفظ نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم در نشستی که در معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: وقتی انسان از ظلمت به نور می آید سختی هایی در این مسیر خواهد داشت، چرا که می خواهد از یک برهه طاغوتی خفقان خارج و به یک نور برسد که در این مسیر سختی های است که نیاز به صبر دارد.

رییس دیوان عالی کشور افزود: علاوه بر ظلم و شکنجه فراوانی که در زمان طاغوت بود کشورمان وابستگی تمام عیار داشت، کشور پس از انقلاب به نظامی 100 در صد مستقل تبدیل شده است.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی، نظامی مستقلی است که نسبت به ظلم و جهل و تجاوز در جهان اعتراض دارد و روشنگری می کند و فکر دنیا را روشن کرده و خواسته تا خود ملت ها قضاوت کنند.

رییس دیوان عالی کشور ادامه داد: رسانه های حکومت های غربی اجازه نمی دهند واقعیات به گوش مردم برسد و ملت ایران در این 44 سال توانسته با همه سختی ها انقلاب را با وجود تمام هجمه ها حفظ کند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم افزود: تمام دنیا یک طرف هستند و دست به دست هم دادند، تا جمهوری اسلامی نباشد و نابود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام عفو رهبری این است که ما سرِ ستیز با مخالفان نداریم

پیام عفو رهبری این است که ما سرِ ستیز با مخالفان نداریم