مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-08سياسي

برخی خواص بر اساس منافع شان شعار اطاعت از ولایت سر می دهند


یک تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخی خواص جایی که بر اساس منافعشان باشد شعار اطاعت از ولایت سر می دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخی خواص جایی که بر اساس منافعشان باشد شعار اطاعت از ولایت سر می دهند.

سید جلال امینی امروز 19 بهمن ماه در جلسه شورای اداری کاشمر با گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه افزود: پروژه نفوذ در طول دوران تاریخ بشریت وجود داشته و مربوط به دولت خاصی نیست.

وی عنوان کرد: بسیاری در قالب نفوذ جریانی و یا موردی تلاش داشتند به نظام ضربه بزنند اما از کشتی انقلاب ساقط شدند و این برای برخی مقامات کشور که در گذشته مسئولیت هایی هم در کشور داشتند باید عبرت آموز باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: نظام انقلاب اسلامی در 6 مرحله حساس پالایش، گردگیری و غبارروبی شده است، ابتدا جریان ملی گراها که با نظام قهر کردند، دوم جریان بنی صدر و منافقین، سپس جریان شریعتمداری و صادق قطب زاده، مرحله چهارم باند مهدی هاشمی و برکناری منتظری، مرحله پنجم خروج سکولارها از حاکمیت و مرحله آخر نیز فتنه 88 بود.

وی با اشاره به اینکه 13 سال از فتنه آن سال می گذرد اما هنوز ریشه کن نشده و باید هوشیار بود، تصریح کرد: برخی مدعیان ولایت مداری چالش هایی را در عملکردشان می بینیم، در صورتی که باید تمام شئون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی خواص بر اساس منافع شان شعار اطاعت از ولایت سر می دهند

برخی خواص بر اساس منافع شان شعار اطاعت از ولایت سر می دهند