مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-08حوادث

آواربرداری در خوی تا پایان سال اتمام می یابد/خسارت به 9250 واحد


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز آواربرداری مناطق زلزله زده خوی گفت: عملیات آواربرداری تا پایان سال اتمام می یابد.

- علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز آواربرداری در مناطق زلزله زده خوی افزود: و آواربرداری واحدها تا پیش از پایان سال اتمام یافته و مصالح و اسکلت های پیش ساخته تحویل زلزله زدگان در این مناطق می شود.

وی با بیان اینکه در اثر زمین لرزه در خوی به 9 هزار و 250 واحد مسکونی در این شهرستان خسارت وارده شده است، اظهار کرد: در زلزله هشتم بهمن خوی هزار و 750 واحد مسکونی تخریب شد که نیاز به بازسازی دارد و هفت هزار و 500 واحد دیگر نیز دچار آسیب شد که نیازمند تعمیرات است.

نیکزاد از پایان برآوردها و ارزیابی های میزان خسارت های ناشی از زلزله به واحدهای مسکونی روستایی و شهری خبر داد و گفت: بر اساس برآوردها در زلزله 5.

9 خوی که هشتم بهمن ماه سال جاری رخ داد، یک هزار و 750 واحد مسکونی تخریب شد که نیاز به بازسازی دارند و هفت هزار و 500 واحد دیگر نیز دچار آسیب شد که نیازمند تعمیرات است.

آواربرداری با مشارکت نیروهای بنیاد مسکن 4 استان کشور وی با بیان اینکه بنیاد مسکن پیشنهادهای خود را درباره میزان تسهیلات کم بهره و بلاعوض در مناطق زلزله زده ارائه کرده است، افزود: دولت درباره میزان تسهیلات و وام بلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آواربرداری در خوی تا پایان سال اتمام می یابد/خسارت به 9250 واحد

آواربرداری در خوی تا پایان سال اتمام می یابد/خسارت به 9250 واحد