مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-08بين الملل

اولیانوف: بن بست مذاکرات برجام مملو از تنش کنترل نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میخاییل اولیانوف ، مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه درباره تنش های موجود در مذاکرات احیای برجام در توییتی نوشت: - مذاکره کننده ارشد روسیه بن بست مذاکرات وین در مورد برجام را پرتنش خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میخاییل اولیانوف ، مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه درباره تنش های موجود در مذاکرات احیای برجام در توییتی نوشت: بن بست مذاکرات وین در مورد احیای برجام مملو از تنش کنترل نشده است.

این سخن در حالی مطرح شده است که در چند ماه اخیر مذاکرات احیای برجام به دلیل عدم پاسخگویی طرف آمریکایی متوقف شده است.

علی باقری، مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران در این خصوص در مصاحبه با شبکه پرس تی وی گفت: ایران در معادله برجام طرف مدعی است و طرف های غربی بدهکارند، با این همه، تجربه برجام چند مؤلفه مهم را برای کشورمان به همراه داشت؛ اول اینکه ما به هیچ وجه نباید به دشمن اعتماد کنیم، این یک سرفصل اساسی در سیاست خارجی ایران است، اما مسئله برجام آن را مورد تأکید قرار داد.

نکته دوم عدم اتکا به بیگانه است، پیشتر مدام گفته می شد که اگر توافق شود می شود فلان کار ها را کرد، این در حالی است که ما باید تا جای ممکن از ظرفیت های توافق در مسیر دستیابی به اهداف و منافع خود بهره بریم، یعنی ما باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: بن بست مذاکرات برجام مملو از تنش کنترل نشده است

اولیانوف: بن بست مذاکرات برجام مملو از تنش کنترل نشده است