مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-08سياسي

2244 پرونده در کرمان با همکاری سران طوایف به صلح ختم شده است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: با همکاری سران طوایف 2 هزار و 244 پرونده در کرمان به صلح ختم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی قویدل ظهر چهارشنبه در ششمین گردهمایی علما و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان با اشاره به این مطلب که پیشگیری از آسیب های اجتماعی موضوع فراقوه ای، مشارکتی و اجتماعی است، تصریح کرد: میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار از سال 96 با همکاری و همراهی مجموعه شورای تأمین و با محوریت دادگستری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از قوع جرم کلید خورده است و امروز شاهد برگزاری ششمین همایش آن هستیم.

وی با اشاره به این مطلب که از سال 99 تاکنون هفت هزار و 758 پرونده به مصالحه و سازش رسیده است، اظهارداشت: در 10 ماه امسال کاهش 30 درصدی جرایم مرتبط با خشونت های رفتاری و برخی جرایم امنینی متأثر از استفاده از ظرفیت های مردمی داشته ایم و نتایج اجرای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار در جنوب و شرق استان بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان به مشارکت 405 نفر از سران طوایف، اعضا و جوانان با میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار اشاره و بیان کرد: نتیجه این تعامل، کاهش جرایم و آسیب ها در شرق و جنوب استان کرمان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2244 پرونده در کرمان با همکاری سران طوایف به صلح ختم شده است

2244 پرونده در کرمان با همکاری سران طوایف به صلح ختم شده است