مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-08بين الملل

انتقادات تند مک کانل از بایدن در رابطه با مناقشه بالون چینی


رهبر جمهوریخواهان در مجلس سنای آمریکا به مدیریت مناقشه بالون جاسوسی چین از سوی جو بایدن انتقاد وارد و تاکید کرد، واکنش ضعیف او به این مناقشه مشابه با مدیریت خروج پر اغتشاش نیروهای آمریکایی از افغانستان است.

- رهبر جمهوریخواهان در مجلس سنای آمریکا به مدیریت مناقشه بالون جاسوسی چین از سوی جو بایدن انتقاد وارد و تاکید کرد، "واکنش ضعیف" او به این مناقشه مشابه با مدیریت خروج "پر اغتشاش" نیروهای آمریکایی از افغانستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، میچ مک کانل، سناتور جمهوریخواه آمریکایی اظهار کرد، مناقشه شناسایی و از بین بردن بالون جاسوسی چین در آمریکا سند و مدرک دیگری از انفعال در آمریکا به شمار می رود و در ادامه به این اشاره کرد که طبق یک نظرسنجی جدید تنها 13 درصد آمریکایی ها وضعیت اتحاد در کشورشان را قدرتمند ارزیابی کرده اند.

بایدن اخیرا با انتقاداتی در داخل آمریکا از این بابت که چرا بعد از انتظار و تاخیر طولانی دستور به سرنگون کردن بالون جاسوسی چین داده، مواجه شد.

مک کانل در مصاحبه با فاکس نیوز همچنین با انتقاد از این اتفاق خطاب به بایدن پرسید: چرا شما اجازه دادید این بالون بر فراز جزایر آلیوتی، آلاسکا و کانادا که فضاهایی کاملا باز دارند چرخ بزند بدون اینکه به آن شلیک شود؟ و این که منتظر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات تند مک کانل از بایدن در رابطه با مناقشه بالون چینی

انتقادات تند مک کانل از بایدن در رابطه با مناقشه بالون چینی