مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-08اقتصادي

نرخ گذاری عوارض مسکن در مدیریت شهری گرگان منطقی تر می شود


با هدف بهبود خدمات مدیریت شهری و کسب درآمدهای پایدار، نرخ گذاری عوارض ساختمانی در سال آینده در مدیریت شهری گرگان منطقی تر می شود.

- حجت مقسم چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نرخ گذاری عجولانه سال گذشته در خصوص تعرفه ها و عوارض بخش مسکن مشکلات متعددی را در صنعت ساختمان گرگان ایجاد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: به منظور جلوگیری از تکرار چالش ها و مشکلات ناشی از قیمت گذاری غیرکارشناسی در سال گذشته جلسات متعددی با اعضای کانون انبوه سازان مسکن برگزار شده است.

وی ادامه داد: امسال برخلاف سال گذشته بررسی ها دقیق تر شده و میزان تعرفه عوارض ساخت و ساز، در کمیسیون مربوطه مورد بررسی و کارشناسی قرار می گیرد.

مقسم افزود: سازندگان مسکن و اعضای انجمن انبوه سازان از تغییرات به وجود آمده راضی بوده و 80 درصد نظرات آنها تأمین شده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در صورت نرخ گذاری عادلانه و منطقی در حوزه عوارض بخش مسکن میزان تحقق درآمدهای شهرداری ناشی از عوارض حوزه مسکن افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی بیان کرد: پارلمان شهری به عنوان یکی از نهادهای دخیل در مجموعه مدیریت شهر گرگان تلاش می کند تا سیاست ها و رویکردهای خود را بر اساس سیاست های کلان کشور به ویژه حمایت از بخش مسکن ریل گذاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ گذاری عوارض مسکن در مدیریت شهری گرگان منطقی تر می شود

نرخ گذاری عوارض مسکن در مدیریت شهری گرگان منطقی تر می شود