مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-08اقتصادي

300 کیلومتر از راه های استان اصفهان لکه گیری و روکش آسفالت شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: یک هزار و 200 کیلومتر از راه های استان دارای خرابی شدید بوده که طی یکسال اخیر 300 کیلومتر آن لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد دادخواه ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه اصفهان چهارراه ترانزیت کشور است و این شرایط محاسن و معایبی دارد، اظهار داشت: روزانه بیش از یک میلیون و 200 هزار تردد در راه های اصلی استان انجام می شود که این حجم تردد و گاهی تخلفات ناشی از اضافه تُناژ به راه ها آسیب می رساند.

وی با بیان اینکه یکهزار و 200 کیلومتر از راه های استان دارای خرابی شدید است، افزود: در سال سال 1400، 300 کیلومتر از این راه ها با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان لکه گیری و روکش آسفالت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه لکه گیری 900 کیلومتر از محورها و شریان های اصلی باقی مانده است، خاطرنشان کرد: باید توجه که علاوه بر یک هزار و 200 کیلومتر راه اصلی، در راه های فرعی و روستایی نیز خرابی های وجود دارد که برای آنها در حال تلاش برای مناقصات و تأمین اعتبار هستیم.

دادخواه با اشاره به اینکه عمده تخلفات تناژ حاصل از بار معادن است، ابراز داشت: هر یک تُن اضافه تناژ بصورت تصاعدی روکش راه ها را از بین می برد و به ابنیه جاده خسارت وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 کیلومتر از راه های استان اصفهان لکه گیری و روکش آسفالت شد

300 کیلومتر از راه های استان اصفهان لکه گیری و روکش آسفالت شد