مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-08سياسي

تست گرم مسیر منتهی الیه شمالی خط 7 متروی تهران در روز جمعه


به دنبال تکمیل روسازی و ریل گذاری مسیر منتهی الیه شمالی خط 7 متروی تهران که با اقداماتی از قبیل ایجاد ریل سوم، کابل کشی و تعبیه سایر تاسیسات داخل تونل همراه بود، - به دنبال تکمیل روسازی و ریل گذاری مسیر منتهی الیه شمالی خط 7 متروی تهران که با اقداماتی از قبیل ایجاد ریل سوم، کابل کشی و تعبیه سایر تاسیسات داخل تونل همراه بود، تست گرم این مسیر 3500 متری روز جمعه 21 بهمن ماه در ایام دهه فجر انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمود یوسفی مجری خط 7 مترو با اعلام مطلب فوق افزود: با پیگیری های صورت گرفته طی یک سال اخیر، اقدامات تکمیلی مسیر انتهایی خط 7 در بخش شمالی آن به سرانجام رسید و امکان تست گرم این محدوده فراهم شده است.

انجام تست گرم در واقع پیش نیاز اصلی افتتاح ایستگاههای شهید دادمان و میدان کتاب است که بهره برداری از این دو ایستگاه به زودی صورت خواهد گرفت.

مجری خط 7 متروی تهران، هزینه تکمیل مسیر 3500 متری از بخش منتهی الیه شمالی خط مذکور را مبلغی در حدود 300 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تمام عملیات تجهیزاتی و تاسیساتی این بخش در دوره کنونی مدیریت شهری انجام شده است تا خط 7 عملاً در مسیر تکمیل و سرویس دهی حداکثری به شهروندان قرارگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست گرم مسیر منتهی الیه شمالی خط 7 متروی تهران در روز جمعه

تست گرم مسیر منتهی الیه شمالی خط 7 متروی تهران در روز جمعه