مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-08سياسي

نباید اجازه دهیم خیابان توسط عده ای سودجو سهم بندی شود


کار کردن عار نیست اما دارای یک پروتکل بین المللی است که ما نیز به آن مقید هستیم اما گاهی کودکی به هر دلیلی مانند از کارافتادگی پدر و مادر، - ایسنا/البرز رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: کار کردن عار نیست اما دارای یک پروتکل بین المللی است که ما نیز به آن مقید هستیم اما گاهی کودکی به هر دلیلی مانند از کارافتادگی پدر و مادر، بی سرپرست بودن و .

مجبور به کار کردن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد قادری در مراسم افتتاح یک مرکز نگهداری شبانه روزی کودکان کار و خیابان در ماهدشت ضمن قدردانی از همه کسانی که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش می کنند، اظهار کرد: این تلاشگران با نیت خیر موجب شکوفایی کودکان کار و خیابان می شوند و زنجیره کاملی برای صیانت از آنها تشکیل داده اند.

وی توضیح داد: در دولت مردمی سیزدهم، رویکرد مردمی سازی با شتاب مطلوبی پیش می رود و ما به دنبال رویدادهای هم افزا و مثمر ثمر در این حوزه هستیم.

وی اضافه کرد: کودکانی که در هیاهوی کار و خیابان غرق می شوند، چشم انتظار خروجی جلساتی هستند که به نوعی آینده آنها را رقم می زند.

قادری با اشاره به اینکه این موضوع مسئولیت ما را سنگین تر می کند، افزود: وظیفه ماست که این کودکان را از خیابان دور کنیم و آن ها را به یک مبانی حقیقی برسانیم تا بر اساس آموزش هایی که فرا می گیرند و مهارت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه دهیم خیابان توسط عده ای سودجو سهم بندی شود

نباید اجازه دهیم خیابان توسط عده ای سودجو سهم بندی شود