مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-08اقتصادي

رشد 24 درصدی سرمایه گذاری خارجی مصوب در خراسان جنوبی


مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: میزان سرمایه گذاری خارجی مصوب در استان نسبت به آذرماه سال گذشته 24 درصد رشد داشته و جذب سرمایه گذاری های خارجی نیز با پنج درصد رشد به بیش از  91 میلیون دلار رسیده است.

- مجتبی شریعتی فر، امروز چهارشنبه 19 بهمن به رسانه های گروهی گفت: در ایام دهه فجر 33 طرح کلان اقتصادی در استان به بهره برداری می رسد که از این تعداد طرح کلان اقتصادی، 21 پروژه در حوزه احداث گلخانه، 23 پروژه در حوزه سیستم آبیاری نوین، 27 پروژه در حوزه احیا و مرمت قنوات 123 پروژه در حوزه اشتغال صنایع دستی و 4 پروژه در حوزه اقامتگاه بومگردی هستند.

به گفته وی؛ تولید شمش فولاد، واحد برش سنگ های گرانیتی ،کارخانه هیدرو کربن، کارخانه تولید لوازم آرایشی از جمله پروژه هایی است که در این ایام به بهره برداری می رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شریعتی فر بیان کرد: در مجموع 11 هزار و 485 میلیارد ریال و 135 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در استان به بهره برداری می شود که 3 هزار و 560 نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی از مرز به عنوان یکی از پیشران های اقتصادی استان نام برد که به عنوان یک مزیت همواره مورد تأکید استاندار است و گفت: در نقطات مرزی استان سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 24 درصدی سرمایه گذاری خارجی مصوب در خراسان جنوبی

رشد 24 درصدی سرمایه گذاری خارجی مصوب در خراسان جنوبی