مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-08اجتماعي

دو محور ارتباطی کردستان همچنان مسدود است


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: دو محور مریوان_سقز و گردنه ژالانه در استان به علت تداوم بارش برف و کولاک از شب گذشته همچنان مسدود است.

- رامبد نوذری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره اینکه بارش برف از روز گذشته در استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: شب گذشته چندین محور ارتباطی استان مسدود شده بود که با تلاش راهداران صبح امروز محور سقز  بانه بازگشایی شد اما محورهای مریوان سقز و سروآباد اورامان (محدوده گردنه ژالانه) همچنان مسدود است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اضافه کرد: اکنون در تمامی محورهای استان شاهد بارش برف هستیم و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد: مردم قبل از  سفر حتما  با شماره 141 تماس  بگیرند و از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

نوذری با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بیش از 13 هزار کیلومتر باند در محورهای شریانی و غیرشریانی برفروبی شد، خاطرنشان کرد: در این مدت 352 نفر از نیروهای راهداری و 281 دستگاه سنگین و نیمه سنگین درگیر عملیات برفروبی بوده اند .

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در پایان گفت: هم چنین در مدت مذکور 606 دستگاه خودرو گرفتار در برف در محورهای شریانی و غیرشریانی توسط نیروهای راهداری رهاسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو محور ارتباطی کردستان همچنان مسدود است

دو محور ارتباطی کردستان همچنان مسدود است