مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-08اقتصادي

دوست روزهای سخت


به مناسبت فرارسیدن دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» در گزارش زیر به بررسی اقدامات یکی از بانک های تجاری فعال در کشور پرداخته شده است.

- به مناسبت فرارسیدن دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در گزارش زیر به بررسی اقدامات یکی از بانک های تجاری فعال در کشور پرداخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، اقتصاد ایران در سال های اخیر به واسطه ی شرایط ناشی از تحریم و به ویژه تورم بالا دچار شرایطی خاص شده و تبعا متفاوت با روش های متداول مدیریت و راهبری می شود.

در این میان نقش حمایتی به ویژه در زمینه تأمین مالی در اقتصاد ایران عمدتاً بر عهده بانک ها بوده و این امر نشان از وظیفه ی بسیار مهم صنعت بانکداری کشور در توسعه پایدار اقتصاد کشور دارد.

بانک تجارت نیز در این عرصه با نگاهی بلندمدت و هدفمند، ضمن حرکت در مسیر منافع ذینفعان خود تلاش کرده همچون مشاوری امین و پشتیبانی قدرتمند در کنار مشتریان خود قرار گیرد.

بزرگترین شرکت های صنعتی و تجاری ایران بهره مند از خدمات بانک تجارت بانک تجارت به واسطه ی ریشه های کهن بانک های تشکیل دهنده ی این بانک همواره جایی امن و مطمئن برای هلدینگ های بزرگ کشور شناخته شده و این امر با گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست روزهای سخت

دوست روزهای سخت