مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-08پزشكي

برای لمینت دندان به کجا مراجعه کنیم؟


کلینیک دندانپزشکی آرکا گزینه ای مناسب برای انواع خدمات دندان پزشکی از جمله لمینت دندان، ایمپلنت دندان و بلیچینگ دندان است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، لمینت روی سطح جلویی دندان ها به کار می رود و با پوششی زیبا و یکدست باعث بالا بردن اعتماد به نفس افراد می شود تا همیشه لبخندی زیبا و دندان هایی سفید داشته باشند، بهتر است بدانید که دندانپزشکان انجام لمینت دندان را برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی کنند.

لمینت دندان چیست؟ لمینت دندان به انگلیسی (Dental laminate) که به علت جنس آن برخی از دندانپزشکان آن را ونیر (veneer) نیز می نامند، یک روکش همرنگ دندان و در عین حال نازک و با دوام است که روی سطح بیرونی دندان های بالا و پایین را می پوشاند و ظاهر دندان هایتان را از لحاظ رنگ، اندازه و شکل تغییر می دهد.

لمینت ها علاوه بر خواص ظاهری که برای دندان ها دارند، مزایای دیگری مانند افزایش طول عمر دندان ها و بالا بردن مقاومت مینای دندان را دارند، بنابراین نصب و انجام صحیح فرآیند لمینیت دندان از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر می خواهید بدانید که نصب لمینت دندان چگونه است، دانستن همین نکته کافی است که برای چسباندن لمینت به دندان ها از یک اشعه خاص و یک نوع رزین حساس به نور استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای لمینت دندان به کجا مراجعه کنیم؟

برای لمینت دندان به کجا مراجعه کنیم؟