مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-08اقتصادي

دوست روزهای سخت


بانک های ایران به عنوان یکی از مهمترین ارکان مدیریت مالی و اعتباری منابع کشور همواره نقشی به سزا در پیشبرد سیاست های توسعه محور دولت ها بر عهده داشته اند.

- اقتصاد ایران در سال های اخیر به واسطه ی شرایط ناشی از تحریم و به ویژه تورم بالا دچار شرایطی خاص شده و تبعا متفاوت با روش های متداول مدیریت و راهبری می شود.

در این میان نقش حمایتی به ویژه در زمینه تامین مالی در اقتصاد ایران عمدتا بر عهده بانک ها بوده و این امر نشان از وظیفه ی بسیار مهم صنعت بانکداری کشور در توسعه پایدار اقتصاد کشور دارد.

بانک تجارت نیز در این عرصه با نگاهی بلندمدت و هدفمند، ضمن حرکت در مسیر منافع ذینفعان خود تلاش کرده همچون مشاوری امین و پشتیبانی قدرتمند در کنار مشتریان خود قرار گیرد.

بزرگترین شرکت های صنعتی و تجاری ایران بهره مند از خدمات بانک تجارت بانک تجارت به واسطه ی ریشه های کهن بانک های تشکیل دهنده ی این بانک همواره جایی امن و مطمئن برای هلدینگ های بزرگ کشور شناخته شده و این امر با گذشت چند دهه بانک تجارت را تبدیل به بانک متخصص خدمت رسانی به شرکت های بزرگ اقتصادی کرده است.

در بانک تجارت هلدینگ های بزرگ که حجم تعاملات گسترده ای را با بانک دارند و نیاز به راهکارهای پیچیده تامین مالی و اعتباری ارزی و ریالی دارند در قالب بانکداری شرکتی مورد حمایت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست روزهای سخت

دوست روزهای سخت