مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-08اجتماعي

راه اندازی خانه های محیط زیست در تهران همزمان با دهه مبارک فجر


رییس اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل و راه اندازی خانه های محیط زیست با همکاری شهرداری ها، دهیاری ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرهنگسراها در تهران خبر داد.

- رییس اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل و راه اندازی خانه های محیط زیست با همکاری شهرداری ها، دهیاری ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرهنگسراها در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا روح الله عبادی با اعلام این خبر گفت: به منظور بالا بردن مشارکت شهروندان، مردمی سازی و استفاده از ظرفیت نهادها، موسسات و تشکل های مردمی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اقدام به استقرار و تشکیل خانه های محیط زیست همزمان با دهه مبارک فجر کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح از ظرفیت نهادهایی از جمله دهیاری ها، کتابخانه ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهرداری ها، فرهنگسراها، تشکل های مردم نهاد و شرکت عمران شهرهای جدید استفاده خواهد شد، افزود: هدف از تشکیل خانه های محیط زیست، فرهنگسازی و آموزش جوامع محلی در موضوعات مختلف محیط زیستی همچون مدیریت پسماند، تنوع زیستی و همکاری در برگزاری مناسبت های محیط زیستی در طول سال خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه های محیط زیست در تهران همزمان با دهه مبارک فجر

راه اندازی خانه های محیط زیست در تهران همزمان با دهه مبارک فجر