مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-08سياسي

حفاظت از خاک و اجرای طرح های آبخیزداری در کشور 50 برابر شده است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: توجه به آبخیزداری و آبخوان داری در راستای حفاظت از منابع آب بعد از انقلاب اسلامی ایران نمود پیدا کرده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: توجه به آبخیزداری و آبخوان داری در راستای حفاظت از منابع آب بعد از انقلاب اسلامی ایران نمود پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، سیدحسن حسینی در ویژه برنامه چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به دستاوردهای ایران بعد از پیروزی انقلاب در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، اظهار کرد: در گذشته عمده محصولات کشاورزی از خارج از کشور خریداری می شد ولی باید اعلام کرد با تلاش های انجام شده در حوزه کشاورزی 90 درصد نیاز کشور توسط کشاورزان کشورمان تولید می شود.

وی به تولید 12 میلیون تن گندم در کشور اشاره کرد و یادآور شد: این رقم در مقایسه با قبل از انقلاب که واردکننده بودیم عدد بسیار بزرگی است و رشد 300 درصدی در باب ارزش افزوده محصولات کشاورزی موید این امر است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 میلیارد و 200 میلیون متر مکعب بارش در سطح کشور کنترل می شود، افزود: حفاظت از خاک و اجرای طرح های آبخیزداری در کشور 50 برابر شده است و اقدامات بسیار خوبی در حوزه بیابان زایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از خاک و اجرای طرح های آبخیزداری در کشور 50 برابر شده است

حفاظت از خاک و اجرای طرح های آبخیزداری در کشور 50 برابر شده است