مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-08اقتصادي

دولت تصمیمی برای افزایش قیمت نان ندارد


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید نان در خبازی ها و بالا رفتن قیمت تمام شده آن و از آنجایی که دولت تصمیم ندارد قیمت نان را به هیچ وجه افزایش دهد مقرر شد میزان یارانه دولتی تخصیص یافته به نانوایان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سیف اله اسداللهی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، با بیان این مطلب در حاشیه جلسه کارگروه آرد و نان کشور که شامگاه شب گذشته بصورت ویدیو کنفرانس با حضور مقامات کشوری، فرمانداران و بخشداران استان البرز و اعضای کارگروه های آرد و نان استانهای سراسر کشور برگزار شد، گفت: در این راستا هر واحد نانوایی به میزان 30 درصد تعداد نان فروش رفته از دولت تشویقی دریافت می کند و این مبالغ با هدف کمک به نانوایان برای پوشش هزینه های پخت نان و حمایت از معیشت مردم شریف ایران با ثابت نگه داشتن قیمت نان، پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: گشت های نظارت باید کنترل بیشتری بر روند توزیع آرد و پخت نان داشته باشند و برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار خود قرار دهند.

به گفته وی در این نشست که به منظور بحث و بررسی پیرامون آخرین برنامه های دولت در خصوص طرح هوشمندسازی یارانه آرد برگزار شد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از همکاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تصمیمی برای افزایش قیمت نان ندارد

دولت تصمیمی برای افزایش قیمت نان ندارد