مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-08سياسي

شهرداری بازهم شورای شهر را بی اطلاع گذاشت


با توجه به اظهارات رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران مشخص شده شهرداری تهران در اقدامی جدید و مطابق با سنت خود شورای شهر را نسبت به اقدامات خود بی اطلاع گذاشته است.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ همواره پیگیری سیاست ها میان شورای شهر و شهرداری تهران در یک راستا و همراه با یکدیگر صورت می گرفته است اما مطابق با انتقاداتی که اعضای شورای شهر از ابتدای دوره تاکنون داشته اند مشخص است که این اتفاق رخ نداده است.

نارضایتی شورای شهری ها به دلیل این است که سیاست های متمرکزی که میان شهرداری و شورای شهر وجود دارد همسو با یکدیگر پیش نمی رود و گاهی اوقات اعضای شورای شهر از اقداماتی که شهرداری تهران انجام می دهد آگاهی ندارند.

در تازه ترین انتقادی که اعضای شورای شهر تهران نسبت به این موضوع داشته اند مشخص شده بدون آنکه شورای شهری ها اطلاع داشته باشند یکی از مراکز گردشگری مشهور و بزرگ تهران بدون هیچ اطلاع و سر و صدایی به سازمانی دیگر واگذار شده است.

خلف وعده شهرداری تهران درباره تصمیم گیری های مهم احمد علوی رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر در تذکری ضمن انتقاد از برخی ناهماهنگی ها در مدیریت شهری به ویژه در مقوله گردشگری گفت: قرار بود سیاست ها به صورت متمرکز بین شهرداری و شورای شهر یکجا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بازهم شورای شهر را بی اطلاع گذاشت

شهرداری بازهم شورای شهر را بی اطلاع گذاشت