مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-08پزشكي

مصرف سرم و آنتی بیوتیک در کاشان به اندازه مصرف دو استان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مصرف سرم و آنتی بیوتیک در منطقه کاشان به اندازه مصرف دو استان است و رسانه ها باید عوارض این پدیده را برای مردم اطلاع رسانی کنند، - ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مصرف سرم و آنتی بیوتیک در منطقه کاشان به اندازه مصرف دو استان است و رسانه ها باید عوارض این پدیده را برای مردم اطلاع رسانی کنند، زیرا  مصرف بی رویه آنتی بیوتیک منجر به مقاومت های میکروبی می شود.

کورش ساکی، شامگاه(سه شنبه، 18 بهمن) در نشست خبری، اظهار کرد: توزیع عادلانه خدمات به روستا یکی از اهداف ماست که برای اجرای شش پروژه بهداشتی در مناطق محروم، 400 میلیارد ریال بودجه تصویب شده و تاکنون 90 میلیارد ریال آن تخصیص یافته و برای تخصیص باقی مانده این بودجه، در حال پیگیری هستیم.

وی تصریح کرد: بیمارستان شهید بهشتی کاشان، با وجود 700 تخت، طبق آمار 182 هزار بیمار را پذیرش کرده که برای هشت هزار عمل جراحی انجام شده و دو هزار نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه آن بستری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بنابر قانون، 10 درصد از هزینه بستری در بیمارستان توسط بیمار پرداخت می شود که برای بیماران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی، این مبلغ در تعهد سازمان تأمین اجتماعی است و تأخیر در پرداخت آن، مشکلاتی برای منابع درآمدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف سرم و آنتی بیوتیک در کاشان به اندازه مصرف دو استان است

مصرف سرم و آنتی بیوتیک در کاشان به اندازه مصرف دو استان است