مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:302023-02-08ورزشي

مسابقات فوتسال دانش آموزی دختران کشور آغاز شد


روز نخست مسابقات فوتسال دانش آموزی دختران کشور با پیروزی مدعیان همراه بود و تیم فوتسال هرمزگان که با تیم های مدعی تهران، آذربایجان غربی و بوشهر گروه دشواری را تشکیل دادند، - ایسنا/هرمزگان روز نخست مسابقات فوتسال دانش آموزی دختران کشور با پیروزی مدعیان همراه بود و تیم فوتسال هرمزگان که با تیم های مدعی تهران، آذربایجان غربی و بوشهر گروه دشواری را تشکیل دادند، بازی اول را واگذار کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان صبح امروز (19 بهمن ماه) در حاشیه برگزاری این مسابقات، افزود: 420 نفر در قالب 28 تیم فوتسال دختران قهرمانی مدارس کشور یادواره شهدای دانش آموزی مدارس زینیه و ثارالله میانه و 176 شهید دانش آموزی استان هرمزگان در بندرعباس حضور دارند.

محمد قویدل افزود: تیمها در قالب 4 گروه چهار تیمه و 4 گروه سه تیمه قرعه کشی شدند که تیم های مدعی هرمزگان، تهران، بوشهر و آذربایجان غربی در گروه پنجم این مسابقات برای صعود کاری بس سخت و نفس گیر در پیش رو دارند.

وی خاطرنشان کرد: تیم هرمزگان در گام نخست نتواست از سد تیم خوب و مدعی تهران بگذرد و با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و تا چشم به بازی های آینده داشته باشد و در دیگر بازی این گروه، دیدار دو تیم آذربایجان غربی و بوشهر با برتری 5 بر 2 بوشهر به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات فوتسال دانش آموزی دختران کشور آغاز شد

مسابقات فوتسال دانش آموزی دختران کشور آغاز شد