مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 07:502023-02-08بين الملل

تقلید کورکورانه «هم میهن» از ارگان سازمان سیا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیراً پس از آن که همسر جو بایدن در جشنواره موسوم به «گرمی» جایزه ای فاقد سابقه و رقیب را به شروین حاجی پور داد، - برخی نشریات زنجیره ای در دنباله روی از سیاست های دولت آمریکا با ارگان سازمان سیا و صدای آمریکا مسابقه گذاشته اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیراً پس از آن که همسر جو بایدن در جشنواره موسوم به گرمی جایزه ای فاقد سابقه و رقیب را به شروین حاجی پور داد، رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا، تحلیلی با عنوان حاجی پور و ترانه اش چگونه جهانی شدند را منتشر کرد و صدای آمریکا از قول رابرت مالی نوشت همان طور که بانوی اول آمریکا (همسر بایدن) گفت آهنگ شروین حاجی پور با نام برای همچنان در جهان طنین انداز و الهام بخش است.

جایزه برای تغییر اجتماعی ادای احترام به مردم ایران است .

البته هیچ یک از رسانه های آمریکایی، اشاره برای خیانت ها و جنایات چند ده ساله دولت متبوع خود علیه ملت ایران از جمله تحمیل تحریم های ظالمانه نکردند.

اما در همین حال روزنامه هم میهن (وابسته به کرباسچی) به تبعیت از رادیو فردا تحلیلی با عنوان برای جهانی شدن را منتشر کرد و نوشت: شروین حاجی پور، جایزه تغییر اجتماعی را از آکادمی گرمی به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلید کورکورانه «هم میهن» از ارگان سازمان سیا

تقلید کورکورانه «هم میهن» از ارگان سازمان سیا