مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 01:502023-02-07دانش

عضو هیات علمی دانشگاه قوچان در زمره دانشمندان یک دهم درصد برتر جهان قرار گرفت


حسن کریمی مله عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی قوچان در زمره پژوهشگران پر استناد یک دهم درصد برتر دنیا در سال 2022 قرار گرفت.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه صنعتی قوچان گفت: حسن کریمی مله عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی قوچان در زمره پژوهشگران پر استناد یک دهم درصد برتر دنیا در سال 2022 قرار گرفت.

مجید مهدویان سه شنبه 18 بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه جذب دانشجوی بین الملل از اولویت های دانشگاه برای سال آینده است، بر فراهم آوردن زیرساخت های لازم در این خصوص تاکید کرد و افزود: شرایط آموزشی در دانشگاه صنعتی قوچان به عنوان تنها دانشگاه صنعتی در شرق کشور به گونه ای است که همیشه پیشرو بوده و در کنار دانشگاه فردوسی مشهد از جایگاه ممتازی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از تصدی این سمت، دانشگاه صنعتی قوچان دارای تنها یک پروژه عمرانی بود که فاز نخست سلف سرویس این دانشگاه پیشرفت 49 درصدی داشت، به جز آن پروژه هیچ گونه طرحی حتی در مرحله مطالعاتی هم انجام نشده بود اما در حال حاضر فاز دو سلف سرویس با اخذ اعتبار 15 میلیارد تومانی از نهاد ریاست جمهوری دارای حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مهدویان اضافه کرد: مراحل ساخت پروژه سلف سرویس دانشگاه صنعتی که همواره به عنوان یکی از اولویت های استان در نظر گرفته شده تا انتهای سال به پایان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات علمی دانشگاه قوچان در زمره دانشمندان یک دهم درصد برتر جهان قرار گرفت

عضو هیات علمی دانشگاه قوچان در زمره دانشمندان یک دهم درصد برتر جهان قرار گرفت