مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 00:302023-02-07اقتصادي

رویکرد فاطمی امین کاهش قطع برق و گاز واحد های تولیدی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست مشترک اعضای این کمیسیون با فاطمی امین وزیر صنعت، - رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: رویکرد فاطمی امین در وزارت صمت برای حمایت از واحد های تولیدی برای کاهش قطعی برق و گاز در سال آینده کمک کننده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست مشترک اعضای این کمیسیون با فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: با توجه به اینکه در قانون بودجه سال 1401 دولت مجاز به واردات 4 هزار خودروی سنگین راهسازی برای وزارت راه و شهرسازی شد، وزیر صمت این موضوع را در جلسه هیأت وزیران مطرح کرده و مصوبه مربوطه نیز به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است.

مسئولان سازمان راهداری نیز ثبت سفارش های خود را انجام دادند تا در شش ماه آینده حداقل 4 هزار خودروی سنگین راهسازی در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای توزیع میان شهرستان ها قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: موضوع دیگری که در کمیسیون عمران مورد بررسی قرار گرفت، وضعیت قطع برق و گاز واحد های بزرگ تولیدی بود.

با توجه به قانون جهش تولید مسکن که دولت را به ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی مکلف کرده و بخشی از آن نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد فاطمی امین کاهش قطع برق و گاز واحد های تولیدی است

رویکرد فاطمی امین کاهش قطع برق و گاز واحد های تولیدی است