مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 00:002023-02-07سياسي

فعالین حوزه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد، مجاهد هستند


کسانی که در سه عرصه مقابله با اعتیاد، افراد آسیب دیده و آسیب پذیر و آسیب زا فعالیت دارند، مجاهد هستند؛ زیرا در مقابل دشمن در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ️سید روح الله حسینی عصر سه شنبه در همایش بهبود یافتگان شهرستان فامنین که با حضور دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، امام جمعه فامنین و 190 نفر از بهبود یافتگان برگزار شد، گفت: کسانی که در سه عرصه مقابله با اعتیاد، افراد آسیب دیده و آسیب پذیر و آسیب زا فعالیت دارند، مجاهد هستند؛ زیرا در مقابل دشمن در حال فعالیت هستند.

️وی افزود: برنامه های مختلفی برای این افراد در شهرستان قطعاً توسط مسئولین امر وجود دارد که باید آنها پیگیری شود؛ در این مقوله دشمنان نقشه مفصل و دقیقی دارند که به صورت تخصصی و حرفه ای بر روی آن کار می کنند تا فرزندان این سرزمین به این بلا مبتلا شوند.

فرماندار فامنین اضافه کرد: اراده بسیار خوبی در سطح شهرستان به واسطه مسئولین و مردم برای بهبود یافتگان وجود دارد و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، مصداق بارز مجاهدت هستند.

این مقام مسئول در ادامه صحبت های خود خطاب به بهبود یافتگان گفت: از امروز سفیران پاکی باشید و متولیان با همفکری و هم افزایی و با برنامه هدفمند و طبق زمانبندی کاری کنند که این موفقیت هایی که کسب کرده ایم حفظ شود و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالین حوزه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد، مجاهد هستند

فعالین حوزه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد، مجاهد هستند